PUBLICATIE EISENPAKKET NIEUW CROSSMEDIAAL BEREIKSONDERZOEK

Op 2 juli hebben de organisaties voor bereiksonderzoek in Nederland gezamenlijk een Request for Proposal (RfP) gepubliceerd voor de opzet en uitvoering van een nieuw mediabereiksonderzoek. Hiermee is Nederland het eerste land in de wereld waarin een tender wordt gestart voor een crossmediaal bereiksonderzoek. Dit onderzoek gaat het “kijken”, “lezen” en “luisteren” naar/van media en reclame via alle beschikbare kanalen -online en offline- samenbrengen.

 

> PERSBERICHT PUBLICATIE RFP NIEUW CROSSMEDIAAL BEREIKSONDERZOEK

SKO Jaarverslag 2017

Het SKO Jaarverslag 2017 is nu beschikbaar. Het verslag geeft een overzicht van de belangrijkste activiteiten en projecten van SKO in het afgelopen jaar.

 

> SKO Jaarverslag 2017

Record online weekbereik

Tijdens de Olympische Winterspelen in Pyeongchang bereikten online programma’s in de eerste week 2,5 miljoen kijkers. Niet eerder keken zo veel mensen in één week tijd online naar programma's sinds de start van de publicatie van online kijkcijfers.

 

 > Persbericht Record online weekbereik tijdens Olympische Spelen