Nieuwe berekening marktaandelen per 2019 (20-11-2018)
SKO publiceert TV in Nederland eerste half jaar 2018 (23-07-2018)
Publicatie eisenpakket nieuw crossmediaal bereiksonderzoek (02-07-2018)
Record online weekbereik tijdens Olympische Spelen (06-03-2018)
Media Standaard Survey (MSS) 2017 in infographics beschikbaar (22-02-2018)
SKO publiceert trendrapport TV in Nederland 2017 (30-01-2018)
Jaaroverzicht online kijkcijfers 2017; gemiddeld maandbereik 3.071.000 (15-01-2018)
Nederlander keek in 2017 178 minuten per dag televisie (08-01-2018)
Sjoerd Pennekamp directeur SKO (02-11-2017)
SKO en VINEX verlengen contract NOBO (06-09-2017)
SKO levert kijkcijfers online video programma's FOX Sports Eredivisie zenders (04-08-2017)
SKO publiceert TV in Nederland eerste half jaar 2017 (20-07-2017)
SKO levert gefuseerde TV en online kijkcijfers 6 jaar en ouder (10-07-2017)
SKO start met de fusie van TV en online kijkcijfers (21-04-2017)
Media Standaard Survey (MSS) 2016 in infographics beschikbaar (28-02-2017)
SKO publiceert trendrapport TV in Nederland 2016 (30-01-2017)
Jaaroverzicht online kijkcijfers 2016; gemiddeld maandbereik 3.323.000 (13-01-2017)
Nederlander keek in 2016 183 minuten per dag televisie (07-01-2017)
Frans Kok directeur a.i. SKO (05-01-2017)
SKO start 9 januari met levering kijkcijfers online campagnes BrandDeli (03-01-2017)
Bas de Vos vertrekt bij SKO (02-12-2016)
SKO en GfK winnen asi Tony Twyman award (09-11-2016)
SKO publiceert TV in Nederland eerste half jaar 2016 (19-07-2016)
SKO start 1 juni met kijkcijfers voor online bekeken commercials (27-05-2016)
SKO publiceert trendrapport TV in Nederland 2015 (02-02-2016)
Nederlander keek in 2015 190 minuten per dag televisie (07-01-2016)
SKO start levering kijkcijfers voor online programma's (21-12-2015)
SKO publiceert TV in Nederland eerste half jaar 2015 (23-07-2015)
Levering data uitgesteld kijken via de televisie t/m 28 dagen na uitzending (14-07-2015)
SKO en VINEX samen in NOBO (06-05-2015)
Rapportage MSS 2014 beschikbaar (03-03-2015)
SKO gaat uitgesteld kijken tot en met 28 dagen meten (29-01-2015)
SKO verlengt contract met Nielsen en breidt uit met online videocommercials (27-01-2015)
Sanoma en SKO gaan samenwerken in meten online video (27-01-2015)
SKO publiceert trendrapport TV in Nederland 2014 ( 26-01-2015)
Nederlander keek in 2014 200 minuten per dag televisie (07-01-2015)
Conviva and Webtrekk gain SKO certification for online video stream measurement (14-10-2014)
SKO uitleg animaties (30-09-2014)
SKO verlengt contract met GfK tot en met 2017 (01-09-2014)
TV in Nederland eerste half jaar 2014 (22-07-2014)
VINEX, PMA EN SKO tekenen letter of intent voor gezamenlijk beheer online bereiksonderzoek (10-07-2014)
SKO contracteert TNS NIPO en Kantar media Audiences voor uitvoering SKO VIM (10-07-2014)
Kantar Media & TNS NIPO appointed as suppliers of integrated cross platform ratings (10-07-2014)
Nederland-Argentinië meest bekeken tv-uitzending aller tijden (10-07-2014)
Top-25 Nederlands elftal vanaf 2004 (10-07-2014)
SKO signs two-year contract with Kantar Media Audiences for measuring online commercials (24-06-2014)
SKO contracteert Kantar Media Audiences voor meting online commericals (24-06-2014)
SKO certificeert drie bureaus voor meten online video streams (19-05-2014)
Kijkcijfers Eurovisie Songfestival vanaf 2002 (11-05-2014)
Resultaten Media:Tijd beschikbaar (04-04-2014)
Rapportage MSS Rapportage MSS 2013 beschikbaar (04-03-2014)
SKO publiceert trendrapport TV in Nederland 2013 (03-02-2014)
SKO sluit tweejarige deelcontracten met GfK en Comscore (10-01-2014)
Nederlander keek in 2013 195 minuten per dag televisie (07-01-2014)
Nieuwe huisstijl en website voor Stichting KijkOnderzoek (06-01-2014)
© 2023 Stichting KijkOnderzoek