Marlou Nelen
Bestuursassistente & officemanager
Als bestuursassistente ondersteun ik de dagelijkse gang van zaken rond het bestuur. Ik ondersteun de directeur en voorzitter van het SKO bestuur in hun werkzaamheden. Ik plan en notuleer de bestuursvergaderingen en zorg ervoor dat de administratie op orde is, zoals de in- en uitschrijving van bestuursleden bij de Kamer van Koophandel. Daarnaast zorg ik voor het voorbereiden, coördineren en notuleren van diverse andere vergaderingen, zoals die van de Technische Commissies en andere (strategische) vergaderingen. Tevens ben ik verantwoordelijk voor het organiseren van bijeenkomsten zoals presentatie van onderzoek of gebruikersbijeenkomsten. Ook verzorg ik een deel van het officemanagement zoals het plannen van afspraken, het beantwoorden van telefoontjes en e-mails en het verzorgen van accommodaties en catering. Tot slot draag ik bij aan de communicatie door redactie te plegen op de externe communicatie. Een hele afwisselende baan en interessant door het veranderende medialandschap; een mooie uitdaging waar ik samen met mijn collega’s van SKO met veel plezier aan werk.