Presentaties

SKO Gebruikersdag - 12 september 2017

 

TV & Online kijkcijfers - ochtend

> Frans Kok (SKO): Welkom en inleiding

> Mariana Irazoqui (SKO): TV en Online kijkcijfers fuseren: de weg ernaartoe

> Alke Bassler (GfK): Hoe worden de TV kijkcijfers gemeten? Kijkmeting in TV Panel

> Karin Pijnaker (Kantar Media): Kijkmeting in het MediaPanel en Data Integratie

> Jeffrey van der Roest (Nielsen): Registratie en harmonisatie van programma's en commercials, TV en Online

> Nathalie Sonck (SKO): Aan de slag met de TV en Online kijkcijfers!

> Guus van der Salm (SKO): SKO TV en Online Video rapportages

 

Gefuseerde kijkcijfers - middag

> Jonathan Brown (Kantar Media): Fusiemodel

> Mariana Irazoqui (SKO) Aan de slag met de gefuseerde kijkcijfers: nieuwe metrics

> Guus van der Salm (SKO) SKO gefuseerde kijkcijferrapportages

> Thomas Berglund (TechEdge): Werken met de fusiedata. Software: Holland Fusion applicatie (Engels)

> Ester Groenveld (Media Buying Systems): Werken met de fusiedata. Software: MediaView applicatie

> Karin Schut (VINEX): Introductie NOBO

 

Broadcast media society - 23 januari 2017

> Nathalie Sonck (SKO)/Liesbeth Nekkers (GfK): Solving the Viewing Puzzle

 

SKO Gebruikersdag Mediabureaus - 27 september 2016

14:30-17:00 uur

> Bas de Vos (SKO): SKO-VIM Online kijkcijfers en crossmediale cijfers

> Karin Pijnaker (Kantar TNS): Kijkmeting MediaPanel en data integratie

> Anton Fronik (Media Buying Systems)

 

Nederlands Film Festival - 26 september 2016

> Nathalie Sonck/Guus van der Salm (SKO): Online kijkcijfers en NL Drama

  

SKO Videomiddag - 27 januari 2015

> Frans Kok (dagvoorzitter): Inleiding

> Justin Sampson (BARB): Gold Standards and Innovation

> Bas de Vos (SKO): SKO strategie en status projecten

> Liesbeth Nekkers (GfK): het nieuwe kijkonderzoek tot en met 2017

> Jonathan Brown/Oliver Pischke/Jennie Beck (KMA): Building the Factory

> Bas de Vos (SKO): SKO planning