woensdag 27 november 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 8,9 28,9 1.462.000 2.064.000
2 20:36 OOGAPPELS NPO 1 8,6 23,5 1.427.000 1.917.000
3 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 7,6 28,3 1.261.000 1.484.000
4 20:32 PERFECTE PLAATJE RTL 4 7,3 20,0 1.197.000 1.789.000
5 17:59 SINTERKLAASJOURNAAL NPO 3 7,2 29,5 1.182.000 1.331.000
6 20:27 BOERDERIJ VAN DORST NPO 3 6,4 17,2 1.061.000 1.476.000
7 18:35 RTL BOULEVARD RTL 4 6,3 26,6 1.036.000 1.649.000
8 18:18 EDITIE NL RTL 4 6,1 29,4 1.013.000 1.166.000
9 17:59 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,1 25,8 1.013.000 1.210.000
10 21:35 VANDAAG INSIDE SBS 6 5,9 19,0 976.000 1.617.000
11 19:55 MET HET MES OP TAFEL NPO 2 5,5 18,3 915.000 1.101.000
12 19:04 EVA NPO 1 5,5 21,2 903.000 1.671.000
13 18:32 EENVANDAAG NPO 1 5,4 24,2 884.000 1.115.000
14 20:01 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 5,1 16,4 848.000 1.272.000
15 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 4,9 19,5 816.000 927.000
16 20:53 VOETBAL CL PSV SHAKHTAR Ziggo Sport 4,3 14,3 709.000 1.394.000
17 21:31 SPOORLOOS NPO 1 4,0 12,2 661.000 998.000
18 22:42 HART VAN NEDERLAND SBS 6 4,0 17,9 654.000 846.000
19 23:24 JOURNAAL LAAT NPO 1 3,4 27,8 553.000 749.000
20 19:32 BONDGENOTEN SBS 6 3,2 11,0 531.000 916.000
21 18:54 LANG LEVE DE LIEFDE SBS 6 3,0 12,3 495.000 807.000
22 17:10 TIJD VOOR MAX NPO 1 2,9 26,9 480.000 902.000
23 19:13 BINNENSTEBUITEN NPO 2 2,8 10,5 454.000 577.000
24 18:11 FREEKS WILDE WERELD NPO 3 2,7 13,0 452.000 540.000
25 22:22 BAR LAAT NPO 1 2,7 12,7 445.000 1.096.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek