dinsdag 14 oktober 2025
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 21:23 SLIMSTE MENS NPO 1 9,8 31,3 1.626.000 2.137.000
2 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 8,3 30,7 1.376.000 1.806.000
3 21:41 VANDAAG INSIDE SBS 6 6,8 24,1 1.124.000 1.593.000
4 19:03 EVA NPO 1 6,7 28,8 1.109.000 1.798.000
5 22:10 LUBACH RTL 4 6,3 24,5 1.048.000 1.273.000
6 19:31 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 5,9 23,6 977.000 1.193.000
7 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 5,8 33,9 965.000 1.040.000
8 18:36 RTL BOULEVARD RTL 4 5,5 27,0 915.000 1.357.000
9 20:33 BUITENGEWOON GESPREK NPO 1 5,0 18,5 823.000 1.280.000
10 18:31 EENVANDAAG NPO 1 4,9 26,5 819.000 1.170.000
11 20:03 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 4,9 17,9 813.000 1.218.000
12 22:11 PAUW EN DE WIT NPO 1 4,7 21,4 780.000 1.554.000
13 18:17 EDITIE NL RTL 4 4,6 25,4 756.000 918.000
14 20:30 WAAR IS MIJN ERFENIS SBS 6 4,5 16,4 755.000 1.184.000
15 20:34 ANTONI VAN LEEUWENHOEK OVER LEVEN MET KANKER RTL 4 4,4 15,0 728.000 1.292.000
16 19:48 MET HET MES OP TAFEL NPO 2 4,3 16,0 708.000 882.000
17 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 4,1 23,7 675.000 727.000
18 19:31 BONDGENOTEN SBS 6 3,7 14,1 611.000 864.000
19 22:50 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,4 21,5 566.000 675.000
20 20:24 OPSPORING VERZOCHT NPO 2 3,1 11,3 511.000 807.000
21 23:10 JOURNAAL LAAT NPO 1 2,4 20,5 405.000 585.000
22 17:09 TIJD VOOR MAX NPO 1 2,4 26,3 404.000 745.000
23 20:29 PI HAAGLANDEN RTL 5 2,4 8,4 402.000 775.000
24 22:44 RTL TONIGHT RTL 4 2,4 16,4 391.000 775.000
25 21:30 NIEUWSUUR NPO 2 2,3 7,7 382.000 790.000
Export

© 2025 Nationaal Media Onderzoek