zaterdag 30 maart 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:31 MINDFCK NPO 1 10,4 28,7 1.719.000 2.175.000
2 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 9,8 27,4 1.617.000 1.965.000
3 20:02 MAKE UP YOUR MIND RTL 4 9,4 26,3 1.550.000 2.207.000
4 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 6,3 26,3 1.039.000 1.269.000
5 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 5,8 33,0 950.000 1.138.000
6 22:15 STUDIO SPORT EREDIVISIE NPO 1 5,5 28,2 914.000 1.539.000
7 21:26 BIJ VAN DUIN OP DE ACHTERBANK NPO 1 5,5 19,3 900.000 1.469.000
8 18:34 RTL BOULEVARD RTL 4 4,9 25,7 811.000 1.318.000
9 19:07 ECHTE LEVEN IN DE DIERENTUIN NPO 1 4,7 20,7 775.000 1.266.000
10 21:28 ALLESKUNNER SBS 6 4,6 16,9 766.000 1.232.000
11 19:58 IK HOU VAN HOLLAND SBS 6 4,4 13,0 726.000 1.507.000
12 18:17 EENVANDAAG NPO 1 4,2 23,6 698.000 1.051.000
13 18:17 EDITIE NL RTL 4 4,2 23,6 686.000 865.000
14 21:41 VRIENDENLOTERIJ MILJONAIRS RTL 4 4,1 17,4 683.000 1.293.000
15 22:35 HART VAN NEDERLAND SBS 6 4,0 21,1 666.000 860.000
16 19:15 KASSA NPO 2 4,0 17,1 660.000 956.000
17 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 3,3 18,6 538.000 614.000
18 13:26 JOURNAAL EXTRA NPO 1 2,9 45,0 481.000 652.000
19 20:00 BIG BROTHER RTL 5 2,9 8,3 478.000 629.000
20 18:28 LACHEN OM HOME VIDEOS SBS 6 2,8 13,5 465.000 1.156.000
21 22:54 SHOWNIEUWS SBS 6 2,8 20,8 464.000 859.000
22 20:07 BLAUW BLOED NPO 2 2,6 7,6 427.000 666.000
23 20:38 GORT OVER DE GRENS NPO 2 2,3 6,5 381.000 605.000
24 12:59 JOURNAAL 13 UUR NPO 1 2,3 37,9 377.000 445.000
25 17:02 GROTE TUINVERBOUWING SBS 6 2,2 16,0 360.000 713.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek