dinsdag 8 oktober 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:34 WE ZIJN ER BIJNA NPO 1 10,1 29,0 1.669.000 2.366.000
2 19:59 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 9,2 31,9 1.514.000 2.096.000
3 22:12 AVONDSHOW MET ARJEN LUBACH NPO 1 7,1 27,2 1.178.000 1.551.000
4 21:27 RIJDENDE RECHTER NPO 1 7,1 23,2 1.164.000 1.758.000
5 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 6,9 26,9 1.145.000 1.382.000
6 19:04 EVA NPO 1 6,5 25,6 1.071.000 1.860.000
7 17:59 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,3 35,5 1.043.000 1.207.000
8 18:36 RTL BOULEVARD RTL 4 6,1 26,1 1.003.000 1.603.000
9 21:37 VANDAAG INSIDE SBS 6 5,9 20,4 969.000 1.598.000
10 18:17 EDITIE NL RTL 4 5,8 31,5 964.000 1.125.000
11 20:32 ERFGENAAM RTL 4 5,5 16,7 915.000 1.619.000
12 20:02 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 5,4 17,9 890.000 1.318.000
13 20:29 URK SBS 6 5,3 15,3 876.000 1.260.000
14 19:49 MET HET MES OP TAFEL NPO 2 5,1 18,1 844.000 1.073.000
15 18:31 EENVANDAAG NPO 1 5,1 24,0 835.000 1.252.000
16 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 4,9 27,2 806.000 853.000
17 22:44 HART VAN NEDERLAND SBS 6 4,1 22,4 669.000 794.000
18 22:09 HUMBERTO RTL 4 3,7 18,0 609.000 1.456.000
19 22:40 BAR LAAT NPO 1 3,6 23,9 588.000 1.145.000
20 19:33 BONDGENOTEN SBS 6 3,3 11,9 539.000 847.000
21 20:25 OPSPORING VERZOCHT NPO 2 3,2 9,2 522.000 787.000
22 18:55 LANG LEVE DE LIEFDE SBS 6 2,9 12,0 483.000 782.000
23 17:11 TIJD VOOR MAX NPO 1 2,9 25,0 471.000 854.000
24 20:30 BESTE SLECHTSTE CHAUFFEUR VAN NEDERLAND RTL 5 2,8 8,4 462.000 801.000
25 19:08 BINNENSTEBUITEN NPO 2 2,5 9,7 407.000 596.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek