zondag 7 juli 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 10,8 40,7 1.778.000 2.116.000
2 18:21 AUTOSPORT F1 GP NPO 1 6,4 33,7 1.057.000 1.284.000
3 19:31 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 5,9 28,4 981.000 1.226.000
4 20:23 TUSSEN KUNST EN KITSCH NPO 1 5,8 23,3 954.000 1.737.000
5 21:16 STUDIO FUSSBAL NPO 1 5,7 22,3 935.000 1.559.000
6 18:44 ATLETIEK FBK GAMES NPO 1 5,5 27,9 902.000 1.871.000
7 18:35 RTL BOULEVARD RTL 4 4,9 25,8 809.000 1.277.000
8 22:57 VANDAAG INSIDE ORANJE SBS 6 4,8 37,0 797.000 1.401.000
9 13:05 WIELRENNEN TOUR DE FRANCE NPO 1 4,7 46,7 775.000 2.830.000
10 22:04 AVONDETAPPE NPO 1 4,2 21,2 698.000 1.336.000
11 22:38 HART VAN NEDERLAND SBS 6 4,2 23,2 697.000 1.020.000
12 20:11 POSTCODE LOTERIJ EEN TEGEN 100 RTL 4 4,0 15,8 653.000 1.210.000
13 18:17 EDITIE NL RTL 4 3,8 20,5 624.000 774.000
14 22:13 ROOIJAKKERS OVER DE VLOER RTL 4 3,6 17,9 602.000 838.000
15 21:07 BESTE KIJKERS RTL 4 3,6 14,5 587.000 1.193.000
16 20:39 IK VERTREK EVEN WEG NPO 3 3,0 11,9 496.000 832.000
17 21:29 NIEUWSUUR NPO 2 2,6 10,3 433.000 710.000
18 22:59 JOURNAAL LAAT NPO 1 2,6 17,3 430.000 582.000
19 21:38 FESTIVAL DER LIEBE NPO 3 2,5 11,6 417.000 893.000
20 21:55 SHOWNIEUWS HALFTIME SHOW SBS 6 2,5 11,6 412.000 801.000
21 20:57 CODE VAN COPPENS SBS 6 2,3 9,0 386.000 642.000
22 20:00 VERA RTL 8 1,9 7,3 308.000 415.000
23 20:20 75 JAAR NAVO NPO 2 1,9 7,5 306.000 603.000
24 19:30 VTWONEN SBS 6 1,8 7,8 291.000 531.000
25 18:59 JEUGDJOURNAAL AVOND NPO 3 1,5 8,1 251.000 379.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek