zaterdag 15 november 2025
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:30 WIE IS DE MOL NPO 1 15,7 38,3 2.612.000 3.115.000
2 21:38 EVEN TOT HIER NPO 1 15,6 45,6 2.601.000 3.149.000
3 12:00 INTOCHT SINTERKLAAS NPO 3 14,0 77,8 2.320.000 3.041.000
4 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 9,1 29,6 1.508.000 1.839.000
5 17:59 SINTERKLAASJOURNAAL NPO 3 9,0 35,8 1.499.000 1.640.000
6 19:59 TRIBUTE BATTLE OF THE BANDS SBS 6 7,9 21,1 1.317.000 1.786.000
7 17:59 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,1 25,4 1.015.000 1.185.000
8 22:40 IK VERTREK NPO 1 5,2 28,4 857.000 1.384.000
9 19:31 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 4,8 22,2 790.000 947.000
10 21:36 ALLESKUNNER VIPS SBS 6 4,4 12,7 736.000 1.219.000
11 18:18 EDITIE NL RTL 4 4,3 22,3 715.000 844.000
12 18:37 RTL BOULEVARD RTL 4 4,3 23,0 710.000 1.143.000
13 21:37 SCHAATSEN WB NPO 3 4,1 13,9 677.000 1.498.000
14 18:33 EENVANDAAG NPO 1 4,0 22,0 671.000 954.000
15 18:14 SPECULASIES NPO 3 3,8 19,9 635.000 848.000
16 20:03 OH WAT EEN JAAR RTL 4 3,8 10,4 628.000 1.415.000
17 19:16 KASSA NPO 2 3,7 17,7 619.000 957.000
18 22:43 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,5 16,7 581.000 715.000
19 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 3,4 13,0 566.000 629.000
20 19:06 BIJ ONS IN DE DIERENTUIN NPO 1 3,4 16,8 563.000 1.124.000
21 20:41 STERREN OP HET DOEK NPO 2 3,4 8,1 561.000 742.000
22 21:40 POSTCODE LOTERIJ EEN TEGEN 100 RTL 4 3,3 9,8 554.000 870.000
23 20:08 BLAUW BLOED NPO 2 2,3 7,2 386.000 586.000
24 23:00 SHOWNIEUWS SBS 6 2,3 16,2 382.000 718.000
25 23:33 STUDIO SPORT NPO 1 2,1 20,8 355.000 575.000
Export

© 2025 Nationaal Media Onderzoek