zondag 5 mei 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 9,2 32,7 1.514.000 1.748.000
2 18:55 STUDIO SPORT EREDIVISIE NPO 1 8,0 35,5 1.320.000 2.009.000
3 20:17 DWARS DOOR DE LAGE LANDEN NPO 2 7,6 21,9 1.254.000 1.534.000
4 20:28 CODE VAN COPPENS SBS 6 6,4 18,0 1.054.000 1.391.000
5 20:23 BEVRIJDINGSDAG 2024 NPO 1 5,4 17,0 893.000 2.390.000
6 19:31 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 5,2 21,6 862.000 1.103.000
7 20:09 POSTCODE LOTERIJ EEN TEGEN 100 RTL 4 4,7 14,0 777.000 1.277.000
8 18:35 RTL BOULEVARD RTL 4 4,1 20,0 680.000 1.038.000
9 21:38 ORANJE ZONDAG SBS 6 4,0 15,9 658.000 1.184.000
10 21:09 ROOIJAKKERS OVER DE VLOER RTL 4 3,8 12,5 623.000 1.004.000
11 18:10 STUDIO SPORT NPO 1 3,7 21,1 616.000 1.189.000
12 21:40 BESTE KIJKERS RTL 4 3,4 14,3 560.000 1.039.000
13 12:11 VOETBAL ED PSV SPARTA ESPN 3,3 35,0 538.000 1.043.000
14 22:40 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,3 18,4 538.000 701.000
15 14:12 VOETBAL ED NB ESPN 3,2 36,9 531.000 680.000
16 09:59 WNL OP ZONDAG NPO 1 3,0 41,1 497.000 752.000
17 22:14 STUDIO VOETBAL NPO 1 3,0 16,7 491.000 1.087.000
18 18:17 EDITIE NL RTL 4 2,9 16,6 477.000 659.000
19 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 2,9 17,1 471.000 552.000
20 22:08 NEDERLAND OP FILM NPO 2 2,7 13,4 453.000 693.000
21 22:59 SHOWNIEUWS SBS 6 2,5 23,8 415.000 801.000
22 16:43 VOETBAL ED AZ TWENTE ESPN 2,4 17,5 397.000 892.000
23 19:28 VROEGE VOGELS NPO 2 2,4 9,7 391.000 624.000
24 20:19 ABBA AGAINST THE ODDS NPO 3 2,1 6,5 352.000 908.000
25 19:29 VTWONEN SBS 6 2,1 7,9 346.000 657.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek