woensdag 9 oktober 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:34 VAN ONSCHATBARE WAARDE NPO 1 10,3 28,8 1.704.000 2.196.000
2 19:59 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 9,3 32,0 1.532.000 2.099.000
3 20:27 BOERDERIJ VAN DORST NPO 3 7,8 21,4 1.288.000 1.584.000
4 22:13 AVONDSHOW MET ARJEN LUBACH NPO 1 7,1 27,2 1.177.000 1.536.000
5 19:31 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 6,6 27,0 1.092.000 1.342.000
6 21:36 VANDAAG INSIDE SBS 6 6,6 24,4 1.083.000 1.712.000
7 18:35 RTL BOULEVARD RTL 4 6,3 27,0 1.032.000 1.626.000
8 18:17 EDITIE NL RTL 4 6,2 32,5 1.023.000 1.162.000
9 17:59 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,2 34,7 1.015.000 1.196.000
10 19:03 EVA NPO 1 5,8 23,7 952.000 1.676.000
11 18:31 EENVANDAAG NPO 1 5,2 24,4 858.000 1.164.000
12 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 5,1 28,3 837.000 959.000
13 20:03 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 5,1 16,5 833.000 1.172.000
14 19:53 MET HET MES OP TAFEL NPO 2 5,0 17,7 826.000 983.000
15 21:27 HANDEN AAN DE COUVEUSE NPO 1 4,8 17,4 791.000 1.217.000
16 22:42 HART VAN NEDERLAND SBS 6 4,6 24,8 761.000 932.000
17 20:34 CASA DI BEAU RTL 4 4,3 13,4 711.000 1.439.000
18 20:30 STEENRIJK STRAATARM SBS 6 4,0 11,7 665.000 1.200.000
19 22:09 HUMBERTO RTL 4 3,4 16,4 564.000 1.301.000
20 22:41 BAR LAAT NPO 1 3,3 21,7 547.000 1.178.000
21 17:10 TIJD VOOR MAX NPO 1 3,2 28,3 535.000 937.000
22 19:34 BONDGENOTEN SBS 6 3,0 11,2 498.000 776.000
23 21:30 NIEUWSUUR NPO 2 2,8 10,1 460.000 769.000
24 18:55 LANG LEVE DE LIEFDE SBS 6 2,6 11,1 434.000 704.000
25 23:02 SHOWNIEUWS SBS 6 2,5 19,9 407.000 817.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek