maandag 6 mei 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:35 KOPEN ZONDER KIJKEN RTL 4 8,6 25,1 1.424.000 2.133.000
2 19:59 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 8,2 29,3 1.346.000 1.819.000
3 20:26 MR FRANK VISSER DOET UITSPRAAK SBS 6 7,2 20,4 1.183.000 1.702.000
4 19:32 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 6,5 27,0 1.065.000 1.323.000
5 21:36 VANDAAG INSIDE SBS 6 6,2 21,3 1.030.000 1.617.000
6 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,0 33,5 988.000 1.093.000
7 20:05 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 6,0 19,8 987.000 1.518.000
8 18:36 RTL BOULEVARD RTL 4 6,0 29,0 983.000 1.470.000
9 18:17 EDITIE NL RTL 4 5,8 31,4 961.000 1.127.000
10 20:34 HUNTED INTO THE WILD VIPS NPO 1 5,6 15,5 921.000 1.464.000
11 20:24 RADAR NPO 2 5,1 14,3 838.000 1.377.000
12 18:16 EENVANDAAG NPO 1 5,0 26,2 820.000 1.078.000
13 19:47 MET HET MES OP TAFEL NPO 2 4,9 17,7 804.000 1.028.000
14 19:02 SOPHIE EN JEROEN NPO 1 4,2 18,8 695.000 1.269.000
15 22:39 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,9 19,8 644.000 835.000
16 21:33 MOOISTE MEISJE VAN DE KLAS NPO 1 3,8 12,8 628.000 1.195.000
17 22:11 RENZE RTL 4 3,7 18,3 603.000 1.464.000
18 19:00 LANG LEVE DE LIEFDE SBS 6 3,1 13,8 505.000 782.000
19 19:46 BONDGENOTEN SBS 6 3,0 11,3 498.000 780.000
20 22:26 OP1 NPO 1 2,9 16,0 481.000 1.200.000
21 21:30 NIEUWSUUR NPO 2 2,8 9,2 463.000 909.000
22 20:30 SPOEDEISENDE HULP 24 7 RTL 5 2,8 8,2 462.000 850.000
23 21:09 AANGEHAAKT NPO 2 2,8 8,0 456.000 663.000
24 19:06 BINNENSTEBUITEN NPO 2 2,7 12,4 454.000 650.000
25 21:55 112 VANDAAG RTL 5 2,7 9,5 446.000 687.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek