zaterdag 30 november 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 21:24 EVEN TOT HIER NPO 1 14,0 40,1 2.308.000 2.809.000
2 19:59 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 7,4 26,3 1.224.000 1.606.000
3 18:00 SINTERKLAASJOURNAAL NPO 3 7,4 31,2 1.221.000 1.336.000
4 22:24 STUDIO SPORT EREDIVISIE NPO 1 6,3 28,9 1.032.000 1.497.000
5 17:59 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 5,6 24,3 916.000 1.075.000
6 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 5,5 24,1 910.000 1.077.000
7 20:40 STERREN OP HET DOEK NPO 2 4,8 17,0 784.000 1.143.000
8 20:01 OH WAT EEN JAAR RTL 4 4,7 15,9 777.000 1.500.000
9 18:17 EDITIE NL RTL 4 4,7 23,8 774.000 899.000
10 18:34 RTL BOULEVARD RTL 4 4,6 24,8 762.000 1.311.000
11 21:29 ALLESKUNNER VIPS SBS 6 4,1 12,3 670.000 1.060.000
12 18:32 EENVANDAAG NPO 1 4,0 22,0 663.000 991.000
13 19:59 3 MINUTES OF FAME ITS YOUR LUCKY DAY SBS 6 4,0 13,9 652.000 1.181.000
14 19:15 ORANJE VAN BOVEN DE KEUKENS VAN DE KONING NPO 2 3,7 16,9 616.000 832.000
15 18:12 SPECULASIES NPO 3 3,7 18,6 608.000 802.000
16 19:07 IVO EVEN OP ZATERDAG NPO 1 3,6 16,9 598.000 1.046.000
17 22:36 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,6 16,7 597.000 775.000
18 21:37 ONS KENT ONS RTL 4 3,6 11,2 597.000 906.000
19 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 3,4 14,4 562.000 623.000
20 20:31 ZING NPO 1 3,4 12,2 561.000 1.076.000
21 22:54 SHOWNIEUWS SBS 6 3,1 19,1 519.000 1.100.000
22 23:10 STUDIO SPORT NPO 1 3,1 20,9 507.000 993.000
23 20:07 BLAUW BLOED NPO 2 2,5 8,9 409.000 637.000
24 21:29 NIEUWSUUR NPO 2 2,4 6,7 398.000 590.000
25 18:28 LACHEN OM HOME VIDEOS SBS 6 2,3 11,5 382.000 992.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek