woensdag 19 november 2025
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 18:00 SINTERKLAASJOURNAAL NPO 3 9,6 36,3 1.589.000 1.609.000
2 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 8,9 32,5 1.474.000 1.870.000
3 20:35 OOGAPPELS NPO 1 7,1 23,6 1.182.000 1.584.000
4 21:38 VANDAAG INSIDE SBS 6 6,6 28,2 1.094.000 1.665.000
5 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,4 25,4 1.067.000 1.190.000
6 19:03 EVA NPO 1 6,4 27,7 1.064.000 1.655.000
7 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 5,8 22,8 960.000 1.180.000
8 18:35 RTL BOULEVARD RTL 4 5,1 25,2 855.000 1.312.000
9 20:03 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 4,8 16,9 806.000 1.044.000
10 18:31 EENVANDAAG NPO 1 4,6 23,7 758.000 1.054.000
11 18:17 EDITIE NL RTL 4 4,5 23,3 753.000 954.000
12 22:22 PAUW EN DE WIT NPO 1 4,0 23,8 668.000 1.227.000
13 21:29 ONZE BOERDERIJ INTERNATIONAAL NPO 1 3,9 16,4 651.000 1.044.000
14 20:29 GROTE GEZINNEN GROTE VAKANTIES SBS 6 3,9 12,7 641.000 1.042.000
15 20:27 BOERDERIJ VAN DORST NPO 3 3,7 12,0 622.000 884.000
16 22:45 HART VAN NEDERLAND SBS 6 3,7 23,4 609.000 837.000
17 19:31 BONDGENOTEN SBS 6 3,7 13,6 608.000 847.000
18 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 3,6 13,6 595.000 665.000
19 17:13 TIJD VOOR MAX NPO 1 3,5 31,8 579.000 1.023.000
20 19:51 PER SECONDE WIJZER NPO 2 2,9 11,0 489.000 639.000
21 20:33 KASTEEL GEKOCHT WAT NU RTL 4 2,9 10,5 488.000 1.135.000
22 18:12 FREEKS WILDE WERELD NPO 3 2,8 13,8 462.000 522.000
23 21:30 NIEUWSUUR NPO 2 2,4 10,0 398.000 757.000
24 20:30 FROGERS GROETEN UIT TLC 2,4 7,8 392.000 474.000
25 22:10 RTL TONIGHT RTL 4 2,3 12,2 386.000 892.000
Export

© 2025 Nationaal Media Onderzoek