Het kijkonderzoek is vernieuwd. NMO publiceert enkel de definitieve kijkcijfers.

Maandoverzichten

Overzicht publicaties
2019

07-01-2020 dec '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 167 minuten, TV-Schermtijd 209 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (22,2%)

09-12-2019 nov '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 166 minuten, TV-Schermtijd 204 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (21,9%)

07-11-2019 okt '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 159 minuten, TV-Schermtijd 196 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (22,1%)

07-10-2019 sep '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 152 minuten, TV-Schermtijd 186 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (22,8%)

09-09-2019 aug '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 134 minuten, TV-Schermtijd 170 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (20,7%)

07-08-2019 jul '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 141 minuten, TV-Schermtijd 176 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (27,3%)

08-07-2019 jun '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 137 minuten, TV-Schermtijd 170 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (21,5%)

07-06-2019 mei '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 151 minuten, TV-Schermtijd 185 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (22,0%)

07-05-2019 apr '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 153 minuten, TV-Schermtijd 185 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (23,0%)

08-04-2019 mrt '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 165 minuten, TV-Schermtijd 202 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (24,2%)

07-03-2019 feb '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 169 minuten, TV-Schermtijd 204 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (24,8%)

07-02-2019 jan '19 gem. kijktijd naar televisiezenders 177 minuten, TV-Schermtijd 215 minuten. Hoogste marktaandeel NPO 1 (24,9%)


© 2023 Nationaal Media Onderzoek