woensdag 16 april 2025
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
POS Tijd Titel Zender KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
1 20:00 JOURNAAL 20 UUR NPO 1 9,6 34,1 1.596.000 2.049.000
2 21:36 VANDAAG INSIDE SBS 6 6,7 21,8 1.107.000 1.768.000
3 19:01 EVA NPO 1 6,4 26,8 1.065.000 1.785.000
4 21:57 LUBACH RTL 4 6,2 21,1 1.032.000 1.752.000
5 18:00 JOURNAAL 18 UUR NPO 1 6,2 35,5 1.028.000 1.183.000
6 20:31 MARRIED AT FIRST SIGHT RTL 4 6,1 19,6 1.021.000 1.454.000
7 20:33 MUSICAL AWARDS GALA 2025 NPO 1 6,0 19,7 1.004.000 2.184.000
8 19:30 HALF ACHT NIEUWS RTL 4 6,0 24,3 997.000 1.179.000
9 18:33 RTL BOULEVARD RTL 4 5,9 27,1 987.000 1.431.000
10 18:29 EENVANDAAG NPO 1 5,5 27,2 911.000 1.185.000
11 18:17 EDITIE NL RTL 4 5,2 27,9 860.000 1.040.000
12 20:02 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN RTL 4 5,0 18,0 835.000 1.190.000
13 20:27 ROER OM SBS 6 4,6 15,0 765.000 1.086.000
14 18:00 ZES UUR NIEUWS RTL 4 4,2 24,4 693.000 770.000
15 22:43 HART VAN NEDERLAND SBS 6 4,1 21,9 676.000 850.000
16 19:51 PER SECONDE WIJZER NPO 2 3,7 13,8 620.000 733.000
17 22:34 RENZE RTL 4 3,2 18,6 533.000 1.126.000
18 19:30 BONDGENOTEN SBS 6 3,2 12,0 528.000 816.000
19 22:17 BAR LAAT NPO 1 3,1 14,8 516.000 1.160.000
20 21:55 112 VANDAAG RTL 5 2,8 9,6 468.000 729.000
21 20:54 VOETBAL CL REAL MADRID ARSENAL KF Ziggo Sport 2,6 9,8 432.000 991.000
22 17:10 TIJD VOOR MAX NPO 1 2,6 28,7 425.000 1.016.000
23 23:04 SHOWNIEUWS SBS 6 2,5 22,7 422.000 751.000
24 20:27 SLECHTSTE CHAUFFEUR VAN NEDERLAND RTL 5 2,4 7,9 392.000 831.000
25 19:09 BINNENSTEBUITEN NPO 2 2,3 9,7 387.000 559.000
Export

© 2025 Nationaal Media Onderzoek