TLC vrijdag 11 oktober 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
Tijd Titel KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
02:00 TODDLERS AND TIARAS 0,0 2,2 4.000 3.000
02:30 UNEXPECTED 0,0 0,5 1.000 3.000
03:20 MY CAT FROM HELL 0,0 2,7 4.000 5.000
04:06 VACATION HOUSE FOR FREE 0,0 5,5 6.000 5.000
04:50 HOARDING BURIED ALIVE 0,0 5,0 5.000 5.000
05:36 SAY YES TO THE DRESS BRIDESMAIDS 0,0 1,5 2.000 4.000
06:00 SAY YES TO THE DRESS BRIDESMAIDS 0,0 1,5 3.000 9.000
06:30 90 DAY FIANCE HAPPILY EVER AFTER 0,0 0,5 2.000 12.000
07:30 90 DAY FIANCE HAPPILY EVER AFTER 0,0 0,4 3.000 9.000
08:30 90 DAY FIANCE HAPPILY EVER AFTER 0,0 0,7 5.000 17.000
09:30 90 DAY FIANCE BEFORE THE 90 DAYS 0,1 1,6 10.000 27.000
11:30 OUTDAUGHTERED 0,0 0,6 4.000 25.000
12:30 TODDLERS AND TIARAS 0,0 0,9 7.000 21.000
13:30 UNEXPECTED 0,1 1,5 10.000 20.000
14:30 MY CAT FROM HELL 0,2 5,0 35.000 79.000
15:30 MY BIG FAT AMERICAN GYPSY WEDDING 0,2 3,0 29.000 72.000
16:30 MY LOTTERY DREAM HOME 0,1 1,4 16.000 27.000
17:00 MY LOTTERY DREAM HOME 0,1 1,2 20.000 33.000
17:30 FLIP OR FLOP 0,0 0,1 3.000 12.000
18:00 BONDI VET 0,0 0,1 4.000 20.000
19:00 SAY YES TO THE DRESS BRIDESMAIDS 0,1 0,4 15.000 31.000
19:30 SAY YES TO THE DRESS BENELUX 0,2 0,8 31.000 52.000
20:00 SAY YES TO THE DRESS BENELUX 0,1 0,3 12.000 13.000
20:30 90 DAY FIANCE BEFORE THE 90 DAYS 0,4 1,2 67.000 140.000
22:30 90 DAY FIANCE BEFORE THE 90 DAYS 0,1 0,5 18.000 45.000
23:30 YOU ME AND MY EX 0,0 0,6 8.000 37.000
24:30 MY BIG FAT AMERICAN GYPSY WEDDING 0,1 1,8 10.000 25.000
25:30 TODDLERS AND TIARAS 0,0 1,2 4.000 8.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek