RTL 4 maandag 1 april 2024
Definitieve KijkcijfersKijkcijfers op de uitzenddag + uitgesteld kijken tot en met 6 dagen na de uitzenddag. 6+
Tijd Titel KDHKIJKDICHTHEIDPercentage kijkers in de doelgroep dat gemiddeld naar het programma keek. MADLMARKTAANDEELPercentage kijkers naar het programma op basis van het totale kijkerspubliek binnen de doelgroep. GEMGEMIDDELD AANTAL KIJKERSGemiddeld aantal personen dat naar het programma heeft gekeken (kijkdichtheid). TOTTOTAAL AANTAL KIJKERSHet aantal personen dat minimaal 1 minuut aaneengesloten naar het programma heeft gekeken (bereik).
02:00 TOMMYTELESHOPPINGCOM 0,0 4,4 8.000 38.000
06:50 DAG DAT 0,0 0,9 2.000 7.000
07:02 JUF ROOS IS JARIG 0,1 5,4 19.000 103.000
08:01 JUF ROOS OP REIS NAAR DE REGENBOOG 0,2 4,5 27.000 173.000
09:10 RTL BOULEVARD 0,4 7,7 67.000 124.000
09:56 EIGEN HUIS EN TUIN LEKKER LEVEN 0,5 9,7 82.000 206.000
10:52 EIGEN HUIS EN TUIN LEKKER LEVEN 0,5 10,5 89.000 123.000
11:02 IK WEET ER ALLES VAN 1,0 17,1 161.000 208.000
11:34 BOLD AND THE BEAUTIFUL 0,8 13,3 131.000 236.000
12:02 ER 0,3 5,8 50.000 129.000
13:00 MURDER SHE WROTE 0,4 7,2 63.000 163.000
14:05 RENZE OP ZONDAG 0,5 9,3 82.000 207.000
15:27 BEAT THE CHAMPIONS 1,0 12,6 159.000 509.000
17:00 EIGEN HUIS EN TUIN LEKKER LEVEN 1,8 16,4 297.000 690.000
17:59 KLOK 3,3 22,7 539.000 508.000
18:00 ZES UUR NIEUWS 4,3 25,1 717.000 785.000
18:17 EDITIE NL 5,0 29,3 819.000 943.000
18:34 WEER 1830 UUR 5,7 31,9 938.000 897.000
18:36 RTL BOULEVARD 5,9 29,2 972.000 1.404.000
19:30 HALF ACHT NIEUWS 7,6 30,8 1.254.000 1.475.000
KLOK 6,7 28,0 1.103.000 995.000
19:58 WEER 1955 UUR 6,5 24,3 1.070.000 1.082.000
20:02 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN 5,6 19,4 928.000 1.275.000
20:32 KOPEN ZONDER KIJKEN 8,5 22,9 1.404.000 2.172.000
22:06 BEAU 4,4 21,6 732.000 1.782.000
23:28 KLOK 1,8 15,7 295.000 287.000
LATE NIEUWS 1,9 18,0 311.000 384.000
23:47 WEER LAAT 1,1 15,8 178.000 184.000
23:51 BEAU 0,6 14,0 95.000 263.000
25:11 RTL BOULEVARD 0,2 10,4 33.000 47.000
25:56 TOMMYTELESHOPPINGCOM 0,1 9,3 22.000 23.000
Export

© 2023 Nationaal Media Onderzoek